Re: Brak wifi na laptopie

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Mon 02 Jan 2012 - 08:33:19 MET

> Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie dogrzebałem się do jednoznacznej
> metody wywołania problemu. Wobec czego z diagnozowaniem takowego też jest
> cholera problem. :(

Przez kilka dni nie miałem okazji by coś zrobić, wczoraj usiadłem na
spokojnie... i nic. Podłączyłem inny router (TL-WR-741ND) i wtedy laptop
po wprowadzeniu hasła do sieci zadziałał od razu. Porównałem ustawienia
- wszystko identycznie, ale z TL-WR841N nie działa, a z 741 rusza bez
zająknięcia. W przypadku TL-WR841N tylko raz udało mi się włączyć net -
gdy wyłączyłem wszelkie zabezpieczenia wifi, więc prawdopodobnie to w
szyfrowaniu jest pies pogrzebany; każda próba ustawienia WPA/WPA2 kończy
się brakiem dostępu nie tylko do neta, ale i do routera po wifi (nawet
pingi nie idą) gdzie TL-WR741ND z szyfrowaniem działa bez problemu.