Service Control Manager

Autor: OMSON <omson_at_interia.pl>
Data: Sun 01 Jan 2012 - 22:14:42 MET

Od paru dni mam problem z uruchamianiem systemu Windows 7 Ultimate
64-bit - zatrzymuje się na czarnym ekranie, tuż przed wyświetleniem okna
logowania. Pomaga twardy reset. Mam również Windows XP Professional SP3
na drugim dysku i problem nie występuje, kiedy wybieram bootowanie OS-a
z niego (zatem wykluczam sprzęt). Sprawdzałem Dziennik zdarzeń systemu
Windows i błędy występujące w tym czasie, to tytułowy Service Control
Manager, który wskazuje na:

- atksgt (.sys?)

- lirsgt (.sys?)

- Ralink Registry Writer (karta WiFi na USB)

- UGM96 (interfejs audio na USB)

Są to nagminnie powtarzające się błędy od jakiegoś tygodnia. W jaki
sposób można poradzić sobie z tym problemem?

Pzdr, OMSON