Re: Poprzycinany tekst

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Dec 2011 - 20:38:04 MET

Zofia <abc@def.com> napisał(a):
> Witam
> Zwykły tekst przygotowany w Outlook Expressie 6, po wysłaniu na grupę
> jest poprzycinany,
> tak jakby były ustawione jakieś marginesy.
> Myślę, że będzie to również widoczne na przykładzie tego tekstu. Dzieję
> siÄ™ tak od pewnego
> czasu, wcześniej przesyłany tekst był szeroki.
> Nie wiem jak to zmienić.
> ProszÄ™ o pomoc.
> Pozdrawiam
> Zofia

Ale co właściwie rozumiesz przez przycinanie? To, że linie są tak ucinane,
żeby nie miały więcej jak 76 znaków jest normalne. Z tego co widzę, to u
Ciebie linie są różnej długości. O to Ci chodzi? Jeśli tak, to czy łamiesz
linie ręcznie, wstawiając Entery? Czytając ten wątek mam wrażenie, że
drążysz problem, którego nie ma.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/