Re: Poprzycinany tekst

Autor: Zofia <abc_at_def.com>
Data: Wed 28 Dec 2011 - 19:50:49 MET

> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oebugs.htm

Po uruchomieniu podanej na tej stronie poprawki otrzymałam
komunikat:
"This update requires IE 6.0 SP1 to be installed."
Mam zainstalowany IE8.

Co do instalowania dodatkowego oprogramowania, na razie się wstrzymuję.
Równie dobrze mogłabym zamienić OE6 na inny program. Ale nie o to chodzi.
Było OK (przy ustawieniu zawijania na 76) i powinno znowu być dobrze.

Pozdrawiam
Zofia