Vista 64bit - problem z 8GB RAM?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Dec 2011 - 20:43:21 MET

No zrobiłem sobie prezent i kupiłem 8GB RAM
Założyłem, BIOS je widzi, uruchomiłem Windowsa i widzi ale tak jakby
nie widział :/

Tzn.:
Menadżer Zadań - nie widzi
W inf. o systemie jest widziane.

Jak zrobić aby w menadżerze zadań się pojawiła prawidła ilość pamięci?
Bo tak patrząc na to co pokazuje to wygląda jakby nie używał nic poza
pierwsze 4GB :(

Tu obrazek jeśli niejasno tłumaczę:
http://img857.imageshack.us/img857/3941/pamiec.jpg

Dla porządku poniżej o sprzęcie ale winy szukałbym w Viscie bo BIOS
widzi cały RAM ....

PS. teraz jest 2*4GB DDR3 a było 2*2GB DDR2 (to jest płyta combo z
obsługą DDR2 lub DDR3) - Asrock G43 TwinsFullHD:
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=G43Twins-FullHD
PS2. Bios oczywiście zaktualizowany

--
Wojtek