Re: limit polaczen (np. Opera)

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 14:40:49 MET

1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
> xpsp3, Opera;
> Opera: czasami dobrze dziala z 20 otwartmi bez przerwy zakladkami.
> Czasami 10 otwartch nie moze sie zaladowac, nie pokazuja nic z wlasciwych
> www - ale wystarczy zamknac z 3-4 zakladki i reszta zakladek po chwili
> pokaze strony prawidlowo.
> Czy to kwestia ograniczenia (systemowego) ilosci polaczen z serwerami,
> gdzie są www?

Dlaczego nie sprawdzisz tego najpierw na dowolnej innej przeglądarce?

> czytalem tu i tam, miedzy innymi ten link i do tego, dla ulatwienia, sie
> odwolam:
> http://groups.google.com/group/ms-news.pl.windowsxp/msg/0cbede4805736fdd?h
> l=pl
> PYTANIE 1
> --------
> Co wlasciwie,mowiac po ludzku, daja wartosci "TcpNumConnections" oraz
> "MaxConnections":

W normalnych warunkach nie trzeba w nich nic zmieniać.

> 1.
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters i
> wartosc TcpNumConnections

Maksymalna ilość jednocześnie nawiązanych połączeń.

> - klucz Parameters _jest_ , ale powyzszej wartosci _nie_mam_

Bo domyślnie jej nie ma.

> 2.
> HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP i wartosc
> "MaxConnections"
> - _nie_ma_ ani klucza MSTCP, ani wartosci

Czytając posty Piotra musisz pamiętać, że czasem wkleja on klucze dla
Windows 9x.

> PYTANIE 2
> ---------
> a moze w problemie o ktorym jest watek, chodzi o zupelnie inne wpisy w
> reg?

Jak sprawdzisz na innej przeglądarce to się dowiemy.

> PYTANIE 3
> ---------
> o jaki dokladnie rodzaj polaczen (z www? sciaganie plikow? w IE?) chodzi
> w przypadku ich limitowania przez plik tcpip.sys
> http://www.searchengines.pl/Patchery-limitu-polaczen-t14719.html

Chodzi o połączenia będące w stanie nawiązywania.

Co do IE to wpisy są podane w przywołanym przez Ciebie wpisie Piotra:
MaxConnectionsPer1_0Server i MaxConnectionsPerServer.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/