Re: rolka nad eksploratorem

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Sat 17 Dec 2011 - 23:03:13 MET

Bogdan wrote:

> A nie wystarczy gdybyś na to kółko kliknął, to ten sam palec i to samo
> narzędzie.
> Pozdrawiam Bogdan

Odowiedź zbiorcza:
Spróbuję może z tym wizmause. Na razie zrobiłem zmianę w rejestrze, i
wszystko byłoby fajnie, tylko kursor nad pulpitem aktywuje tenże pulpit.
Niby nic, do momentu gdy chcemy wejść na przykład na okienko GG albo
cokolwiek, co znajduje się w wychodzącym dymku obok zegara (nie wiem jak ten
dymek się nazywa). Dlaczego? Dlatego, że między dymkiem a paskiem jest
delikatna przerwa, i przesunięcie myszy nad nią robi tak, jakbym kliknął
pulpit (chociaż dymek powinien teoretycznie być widoczny jeszcze 1-2
sekundy, tka jest normalnie). Da się z tego wyjść klikając alt+tab,
przeskakując myszka na jakieś okno i wchodząc do dymka od góry, ale to
bezsens jakich mało. Rejestr odzmieniony.

A teraz do Bogdana - tak, ale jesli masz dwa arkusze excela obok siebie,
czasami długawe, dużo przewijania a komórka w trakcie wpisywania formuły -
klinanie nie jest najlepszym rozwiązaniem.