Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 15:20:45 MET

Dnia Fri, 16 Dec 2011 11:45:40 +0100, geos napisał(a):

> usbdeview nirsoft

Sprawdziłem. Tylko urządzenia prawidłowo działające pokazuje ten program.
Posortowałem datą podłączenia/odłączenia urządzenia więc widzę na górze te,
które ostatnio podłączałem i odłączałem. Gdy wyciągam odbornik z
"dziłającego" USB - widzę, że dane urządzenie wskakuje na górę listy. Gdy
podłączam to urządzenie do portu, który go nie rozpoznaje - nic na liście
nie zmienia się :-(