Re: Zdalny pulpit wsadowo

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 16 Dec 2011 - 09:00:05 MET

Osobnik posiadający mail tomasztybusz@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> http://support.microsoft.com/kb/885187/pl
> http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Use-command-line-param
> eters-with-Remote-Desktop-Connection

dzięki za odpowiedź.
Przyznaje że sięnie przegryzłem do końca, bo satysfakcjonowało mnie
rozwiązanie zaproponowane przez marfi'ego, ale może kiedyś dojdędo tego,
jak user:password wpisać w linię komend :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")