Re: Awaria systemu po aktualizacji

Autor: Jacek D. <protumba_at_gazeta.lp>
Data: Thu 15 Dec 2011 - 23:39:06 MET

Dnia 14 gru o godz. 16:02 Piotr Palusiński napisał(a):

> Raczej nie?.
> Przywróć system do stanu pierwotnego - Przywracanie systemu.
> Po restarcie instaluj pojedynczo poprawki i wtedy stwierdzisz czy to wina
> ostatniego aktualizowania.
Widocznie przypadek sprawił, że w tym czasie (aktualizacje) padła mi
pamięć. Test memtestem wykazał 3 błędy (wcześniej sprawdzana, bez błędów).
Myślę, że może to być spowodowane jakimś przepięciem w sieci - mieszkam w
budownictwie, gdzie w ścianach są przewody dwużyłowe, nie ma uziemienia.
Zastanawiam się nad kupnem UPSa, może jakoś ochronię komputer przed takimi
wypadkami?

--
Pozdrawiam,
Jacek [priv = lp<>pl]