Re: .Net 3.5 pakiet zes trony M$

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 14 Dec 2011 - 19:13:49 MET

"Wojtek" napisał:

> http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=AB99342F-
> 5D1A-413D-8319-81DA479AB0D7
> Jest podejrzane?

"Przepraszamy, nie można odnaleźć szukanej strony."
Tak, ten połamany sznurek jest wysoce podejrzany ;->

Abstrahując od ułomności twojego czytnika, nadal aktualne jest moje pytanie:
po co ściągać 2 x 200 MB i skrobać się w głowę, który z tych pakietów jest
bardziejszy, skoro można to załatwić via Microsoft Update, oszczędzając
sobie rozterek?

JoteR