Awaria systemu po aktualizacji

Autor: Jacek D. <protumba_at_gazeta.lp>
Data: Wed 14 Dec 2011 - 14:42:57 MET

Witam, dzisiaj po pobraniu i zainstalowaniu poprawek w systemie (Win 7 HP,
oryginalny) po drugim uruchomieniu komputera (po zainstalowaniu poprawek
dobrze się uruchomił, chociaż nie zainstalował jednej poprawki odnośnie
bodajże Office'a 2007) zobaczyłem niebieski ekran, komunikaty o błędzie,
niestety zaraz się restartuje i nie mogę doczytać o co chodzi. Czy
przyczyną takiego stanu może być wgranie aktualizacji? Do tej pory miałem
wszystkie poprawki wgrywane i nic się nie działo. Komputer stacjonarny,
proc. Core i7 (1366), płyta GigaByte, 3x1GB RAM (trójkanałowo), dysk 1TB
Samsung.

--
Pozdrawiam,
Jacek [priv = lp<>pl]