W7 64bit i CS2 - Akcja Powrót

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Wed 14 Dec 2011 - 12:15:03 MET

Windows 7 64 Pro - nie mogę w żaden sposób ożenić go z Photoshopem CS2.
Zmieniałem ścieżkę na C:\Progra~2\Adobe, uruchamiałem jako
administrator, wyczyściłem pozostałości po poprzedniej instalacji... ale
instaluje się niby poprawnie - pasek postępu dochodzi do końca (w
folderze Program Files x86 pojawiają się pliki, i bez żadnego
ostrzeżenia lub komunikatu pasek postępu zaczyna się cofać z informacją,
że trwa Akcja Powrót, a instalacja została przerwana. Pliki z folderu
znikają, zostaje tylko kilka tmp. Google na ta okoliczność (akcja
powrót, roll back) nie znajduje konkretnej odpowiedzi. Skoro wiele osób
twierdzi, że razem powinno to działać, to dlaczego robi mi pod górkę?

Pozdrawiam