Re: Vista64 - nie otwiera plków .lnk

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 13 Dec 2011 - 21:22:37 MET

In news:jc86u2$rop$1@inews.gazeta.pl,
*Wojtek* <nick0000@gazeta.pl> typed:

> Dobra jakoś sobie to utrwalę ;)
>
> Ale jeszcze ciągnąc wątek dwa pytania:
> - Twój wpis do rejestru spowodował otwieranie kolejnych folderów w
> nowych oknach. Próba przywrócenia otwierania kolejnych folderó w tym
> samym oknie metodą klikalną nie działa. Masz jakiś sposób na podorędziu
> na to?

To nie mój wpis spowodował w/w.

Usun klucz:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Streams
"Settings"=hex:0b,00,00,00,04,0 itd..
oraz zmien wartosc piatego bitu z 2b na 0b w kluczu:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Cabinet
State
"Settings"=hex:0c,00,01,00,0b,itd...
Restart

> - Po usunięciu Waterfoxa każde uruchomienie FF zaczyna się od pytania
> czy chce aby FF był domyślną przeglądarką i oczywiście nie pamięta
> potem mojej twierdzącej odpowiedzi. Jak to obejść?

To tez nie mój wpis spowodował powyższe.
*IMHO masz wiruska na dysku*.

Poszukaj wartosci "Check_Associations" = zmienic z "No" na "Yes"
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
Sprawdzi teraz, czy Firefox jest domyslna, ale musisz na nia kliknac.
http://groups.google.pl/groups/search?lr=&num=10&q=Check_Associations+domy%C5%9Blna

http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/5146c0c9c6e6dc5e/a07e8ca43689905f?lnk=st&q=Przegl%C4%85darka+domy%C5%9Blna+rejestr#a07e8ca43689905f

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx