Re: Twórcy Windows 8 będą mogli usuwać aplikacje z twojego komputera

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 13 Dec 2011 - 15:46:11 MET

On 12/12/2011 21:24, Animka wrote:

> Miało być: Mamy tylu dobrych informatyków....
> Nie przeczytałam przed wysłaniem :-(

Bo wszystko jest w rękach żydów i korporacji. Przecież nie oddadzą dużej
części rynku jakimś polskim programistom, po cichu podkupują dobre
projekty i pakują do szuflady. To jest też powód do permanentnego
nękania polskiej gospodarki od dziesięcioleci przez państwa zachodnie -
żeby polscy twórcy Windowsów nie mogli się wybić, tylko musieli sięgać
po fundusze zagraniczne. A te należą właśnie do żydów i korporacji,
które potem blokują bądź wykupują za bezcen takie projekty.

--
Pozdrawiam,
Kamil