Re: jak wylaczyc usługę która ni chce sie wyłączyć

Autor: <fir_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 15:08:10 MET

  <fir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> ok, tnx, jak sie uda to odezwe sie pozniej
> (zaluje ze nie zauwazylem z pol roku temu ze ta usluga zrzera
> mi 1/3 ramu bo czesto miesza mnie 15 minutowe sesyjki dlugiego
> swapowania, moze sie uda zobacze)

niestty nie dzila : odmowa dostepu:

C:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools>subinacl.exe /service
"AntiVirService" /grant="Administrator"=TOP

(probowalem z cudzyslowami i bez, bo cholerna (i tak mam zly
humor - (z powodu "pań") )) instrukcja nie pisala czy uzywac
czy nie - ale wynik jest taki sam dla obu wersji
wiec chyba nie zalazy)

wynik:

AntiVirService : delete Perm. ACE 4 q\administrator
AntiVirService : new ace for q\administrator
AntiVirService - SetNamedSecurityInfo Error : 5 Odmowa dostępu.