Re: jak wylaczyc usługę która ni chce sie wyłączyć

Autor: wozniak grzegorz <grzes_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 12:00:08 MET

  wrote:

> mam paroletniego kompa, xp i nie za duzo ramu (512M)
>
> czasem uzywan antywirusa avira antivir ale zwykle go
> wylączam,
>
> niestety nawet jesli go wyłącze to w liscie procesow
> (widzianych proces explorerem) zostaje usluga
> "avguard.exe" (i druga "avshadow.exe"), ktora zzera
> mi 1/3 ramu i nie chce sie dac wylaczyc, ani process
> explorerem ani z poziomu przystawki services.msc (odmowa
> dostepu)
>
> jak to jednak wylaczyc?
>
> (nie chce deinstalowac calego programu bo kiedys sciagalem
> [...]
Sciągnij to:
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?displaylang=en&id=23510
i dodaj sobie prawa do usługi:
subinacl.exe /service "nazwa uslugi" /grant=uzytkownik=TOP
T : Start Service
O : Stop Service
P : Pause/Continue Service

PS. nazwa usługi wyswietlana w services.msc prawdopodobnie będzie tylko
polskim aliasem właściwej nazwy którą znajdziesz po prawokliku na daną
usługę -> właściwości -> karta ogólne -> nazwa

--
Pozdrawiam