Re: Ciekawostka z systemem XP OEM

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 08 Dec 2011 - 23:09:51 MET

On 08/12/2011 21:12, marfi wrote:
> U偶ytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisa艂 w wiadomo艣ci

> O licencji MS nie wspomina Pismo艢wi臋te, Koran, Tora... za z艂amanie jej
> nie idzie si臋 do piek艂a :)

I ujrza艂em na prawej r臋ce Zasiadaj膮cego za lad膮 ksi臋g臋 zapisan膮 wewn膮trz
i na odwrocie zapiecz臋towan膮 na siedem piecz臋ci. I ujrza艂em pot臋偶nego
dystrybutora obwieszczaj膮cego g艂osem dono艣nym: 芦Kto godzien jest
otworzy膰 opakowanie i z艂ama膰 jej hologram na pude艂u?禄 A nie m贸g艂 nikt -
na niebie ani na ziemi, ani pod ziemi膮 - otworzy膰 opakowania ani na nie
patrze膰. A ja bardzo p艂aka艂em, 偶e nikt nie znalaz艂 si臋 godzien, by
opakowanie otworzy膰 ani na ni膮 patrze膰. I m贸wi do mnie jeden ze Starc贸w:
芦Przesta艅 p艂aka膰: Oto zwyci臋偶y艂 cracker z pokolenia 80's, Odro艣l
Mitnicka, tak, 偶e otworzy opakowanie i siedem jej hologram贸w禄. I
ujrza艂em mi臋dzy tronem z czworgiem Klient贸w a kr臋giem Sprzedawc贸w
stoj膮cego crackera jakby zabitego, a mia艂 siedem rog贸w i siedmioro oczu,
kt贸rymi jest siedem Tajnych Kod贸w Aktywuj膮cych wys艂anych na ca艂膮 ziemi臋.
On poszed艂, i z prawicy G艂贸wnego Dystrybutora wzi膮艂 ksi臋g臋. A kiedy
wzi膮艂 opakowanie, czworo klient贸w i dwudziestu czterech Sprzedawc贸w
upad艂o przed Dystrybutorem, ka偶dy maj膮c harf臋 i z艂ote czasze pe艂ne
CR-R贸w kt贸rymi s膮 modlitwy 艣wi臋tych. I tak膮 now膮 pie艣艅 艣piewaj膮:
芦Godzien jeste艣 wzi膮膰 opakowanie i jego hologram otworzy膰, bo zosta艂e艣
zabity i naby艂e艣 Bogu krwi膮 twoj膮 [ludzi] z ka偶dego pokolenia, j臋zyka,
ludu i narodu, i uczyni艂e艣 ich Bogu nasz膮 korporacj膮 i sales managerami,
a b臋d膮 kr贸lowa膰 na ziemi禄.

--
Pozdrawiam,
Kamil