Re: rolka nad eksploratorem

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Dec 2011 - 18:48:20 MET

kajus44 wrote:

> To chyba będzie to :) Jutro przetestuję na W7 i dam znać czy bangla.
> Pozdrawiam!

Hmmm, z innymi programami działa bezbłędnie, najeżdżam na Worda - przewija
się word, nawet jeśli jest nieaktywny, skaczę nad excela - prewija się excel
itd. Ale u eksploratora fochy. Przy przejściu z lewego okienka na prawe
trzeba pół sekundy zatrzymać muysz nad którymkolwiek z folderów, i tak jakby
zaskakiwało i działa, i spoko, ale w druga stronę - z prawego okna na lewe -
ni chu chu. Ale tak juz chyba jest. I nie wiem czy tak nie było już przed
zmianą w rejestrze. W każdym razie dziękuję za pomoc, dam rade z tym życ
chociaz najbardzeij zalezalo mi na eksploratorze.
pozdrawiam!