rolka nad eksploratorem

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 22:33:18 MET

Witam.
Taka popierdółka ale męcząca. Mam myszkę z rolką, taką w środku, do
przewijania. Kiedy mam otwartego na przykład Outlook Ekspressa, w zalezności
nad jakim okienkiem mam wskaźnik myszki takie okienko mi sie przewija, nad
listą grup - przewijaja mi się grupy, nad wątkami - wątki, nad okienkiem
podglądu wiadomości - przewija się wiadomość. Mała rzecz a cieszy. Na
stronach internetowych kiedy na takiej w którymś miejscu jest okienko
(ramka?) z przewijakiem - ten patent działa tak samo, jestem nad stroną -
przewija się strona, jestem nad okienkiem wewnątrz strony - po pokręceniu
przewija się to okienko. I tu moje pytanie: da się takie coś zrobic w
eksploratorze windowsa? Dotyczy to zarówno winXP jak i 7.

ps.
A pamiętam też (ale tu już nie jestem pewny), że jak miałem Vistę, to taka
fuunkcjonalność obejmowała również okienka różnych aplikacji, jeśli miałem
otwartego Worda a obok Excela, to przewijanie działało na obu, bez względu
na to, które okno było aktywne, zależało od umiejscowienia wskaźnika myszy
(ale nie chcę mówić że na 100% tak było, bo może pamięć płata mi figle)