[Win7] Jak ukryć Biblioteki, Grupę domową, itd

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 11:19:54 MET

Witam.

Czy da się jakoś ukryć składnik pulpitu: Biblioteki, Grupa domowa, Sieć.
Nie chodzi o ikony pulpitu. Chodzi o to, aby np przy wczytywaniu
jakiegoś pliku, w oknie dialogowym, po kliknięci w Pulpit, nie
pokazywały się te składniki. Robię to tysiące razy i za każdym razem
muszę zjeżdżać myszką aby wejść w interesujący mnie katalog. A w dodatku
zawsze ikony w oknie dialogowym są w widoku "kafelki", już by nie było
męczarni gdyby, tak jak wszystko u mnie w widoku "lista". Mam
zdefiniowany wyglÄ…d folderu, ale w oknach dialogowych, np przeglÄ…darki,
to nie działa.
Dziękuję za sugestie.

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je