Re: Win7 - uszkodziła się tabela partycji na świeżo zainstalowanym systemie - jak to naprawic?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 18:57:53 MET

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun@wykasuj.onet.pl> napisał w wiadomości
news:jbiqo2$i6r$1@news.icm.edu.pl...
> Użytkownik "Araneus Diadematus" <warchlak@chlewik.pl> napisał w wiadomości

> Poddałem się.

Bywa, pokornie przyznać należy. Czasem jakaś pierdoła rozwali wszystko.

> Odzyskuję dysk C z obrazu. Zmarnowałem dzień na naprawianie.

Słusznie, że nie pchasz tego dalej - takie uszkodzenia potrafią być bardzo
perfidne i bez dokładnego ustalenia co konkretnie pykło, potrafią
"procentować" w późniejszym czasie.

> Dzięki za Twoją pomoc.

Niet za szto :)
Pamietaj o przemłóceniu tego, po reinstalce, od razu przez chkdsk /r.
Ja bym na zaś, zrobił też dwa małe backupy, katalogu WINDOWS same pliki,
oraz WINDOWS/SYSTEM32, pliki i podkatalog CONFIG. To przaśna wersja, ale tak
to jest, jak się nieco po omacku idzie. Dodatkowo z katalogu użytkownika
zabezpieczyłbym plik Rejestru. Oby to było na wyrost...
Spróbuj zakombinować jakiś program czytający SMART zdejmij "pomiar" i wystaw
mi, może być tutaj, może coś wypatrzę, a posiłkując się Siecią doprecyzuję?
Chodzi mi o to, czy najgorsze masz za sobą, czy jednak należało by
pospieszyć się z wymianą dysku. Może się okazać, że SMART nie da sie zdjąć
(mam taki dysk), to oznaka, że wymiana jest konieczna. Dysk może wprawdzie
pochodzić jeszcze nawet długo, ale będzie niepewny. A niepewne dyski wredne
bywają, oj, bardzo...

I nie przejmuj się, zdarzało się że instalkę trzeba byo w ciągu 2 dni 3 razy
położyć :) Nie tylko z powodu dysku :) (Hint wątek "Byłem niegrzeczny...")
:))

Powodzenia! Trzymam kciuki, aby moje niby-wieszczenie było pozytywne:)

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)