Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 03:39:59 MET

Grzegorz Niemirowski in news:jbb7jd$pkm$1@news.icpnet.pl
> http://www.grzegorz.net/oept_ssl.zip

dzieki :)

jest tak:
odinstalowalem calkowicie ver 4.4, pozostawilem plik OE_PowerTool.ini; do
katalogu po ver 4.4 wkopiowalem pliki ver 4.5; oe power tool otwiera sie
(nie sprawdzalem, czy działa ok), ale przy otwieraniu daje komunikat o
błędzie dla SSLHelper.exe:

"aplikacja nie zostala wlasciwie zainicjowana (0x000135). kliknij ok, aby
zakonczyc aplikacje".

jeszcze nie spradzalem jak dziala ver 4.5; chwilowo wiem, że (u mnie)
kulawo, ale w koncu oe power tool otwiera sie.