Re: Win7 zainstalowany na flashu

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 16:13:36 MET

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:jb8683$nv1$1@mx1.internetia.pl...
> Witam.
> Czy ktoś instalował Win7 w pamięci flash? Jak dużo system przyśpieszy?

miales na mysli zwolni?
dobra karta 32 klasy 10 daje ci zapis rzedu 10-15MB/s o odczyt 20-30MB/s
(zakladajac *dobry* czytnik) wiec blisko o rzad wielkosci mniej niz
dobry hdd a sporo ponad rzad wielkosci mniej niz 2-3 razy drozszy ssd

krotszy czas dostepu nic ci nie pomoze jesli zmniejszasz
maksymalne transfery 5-10 razy

> Pomyślałem, że do tego celu w moim laptopie wykorzystałbym czytnik i na stałe
> wsadzoną SDHC 32GB. Da się tak?

teoretycznie, na jakies pare godzin moze nawet dni, dopoki nie zajedziesz
karty, one nie sa przystosowane do tego typu pracy

a strzelam ze sama instalacja wymagala by tez modyfikacji instalatora,
ztcp to nie da sie tak poprostu zainstalowac na karcie w czytniku

http://www.ebay.ie/sch/i.html?_nkw=2nd+hdd+caddy&_sacat=0&_odkw=sata+hdd+laptop&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313