Re: emulacja działań użytkownika

Autor: geos <geos_at_nowhere.invalid>
Data: Thu 01 Dec 2011 - 22:42:08 MET

Radosław Sokół wrote:

> I tak ma być. System tworzy dla wygaszacza oddzielny ekran
> odseparowany od głównego, by niemożliwe było np. podsłuchanie
> hasła wygaszacza. Dlatego żaden program normalnie uruchamiany
> przez użytkownika nie może ingerować w działanie wygaszacza.
>
> Krótko mówiąc: istnieją programy do symulowania działań
> użytkownika, ale nie mogą mieć one wpływu na ekran logowania
> ani na wygaszacz.

no dobra, to jeśli te dwa przypadki nie są reprezentatywne to czy są
programy, które potrafią "zaburzyć" np. detekcję czasu bezczynności w
popularnych komunikatorach (następuje w nich po określonym czasie
przełączenie statusu jeśli użytkownik nie wykazuje oznak życia)? mam na
myśli zarówno programy odtwarzające uprzednio zarejestrowane czynności
jak i takie, których jedynym zastosowaniem jest "udawanie".

pozdrawiam
geos