Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Thu 01 Dec 2011 - 10:54:48 MET

Użytkownik Remek napisał:

> Co niby ma wynikać z Twojej wypowiedzi? Twierdzisz, że nie zdarzają się awarie
> systemu? Równie dobrze można by powiedzieć - jeżdżę już 15 lat i nie miałem
> wypadku. Czy to oznacza, że wypadki się nie zdarzają? Szkoda mi czasu na
> tłumaczenie co to jest backup partycji systemowej i ile czasu zajmuje jego
> odtworzenie z tegoż backupu, a ile żmudna powtórna instalacja i konfiguracja.

Na pewno zajmuje więcej czasu niż skorzystanie z Przywracania Systemu w
przypadku tej hipotetycznej awarii, któremu nawiasem mówiąc utrudniasz
działanie instalując system na małej partycji.

> Swoje rady zachowaj dla siebie i licz na szczęście. Innym szkodliwych porad nie
> udzielaj.

Żadnych szkodliwych porad nie udzielił. Jedna duża partycja to idealne
rozwiązanie dla większości użytkowników pozwalające normalnie używać
systemu a nie z nim walczyć o brakujące miejsce. Ponadto pozwalające na
optymalną pracę wbudowanych w system mechanizmów takich jak np. Shadow Copy.

--
Piotr Borkowski