Re: Jak usunąć ikonkę z pulpitu?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed 30 Nov 2011 - 20:32:51 MET

Dnia Wed, 30 Nov 2011 12:28:06 +0100, Piotr B. (pb2004) napisał(a):

> To jest prawidłowo i tak ma być ze względu na kompatybilność z głupimi
> programami, które nie rozpoznają dowiązań. Prawidłowy folder to
> C:\Users\Public\Desktop.

Dzięki :-) Juz poradziłem sobiee co prawda tak jak Grzegorz mi poradził.
Niemniej jednak ciekawi jeszcze jednak kwestia. Skoro nie potrafiłem
dotrzeć do katalogu za pomocą dowiązania (odmowa dostępu), to chciałem
sprawdzić dokąd ono prowadzi aby bezpośrednio dotrzeć do pożądanego
miejsca. No i kiszka. Przeglądanie właściwości takiego dowiązania nie
zdradziło lokalizacji docelowej. Czy da się to jakoś wydobyć?