Re: nr seryjny z naklejki i instalacja WinXp

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 27 Nov 2011 - 19:00:59 MET

"Piotr M" napisa³:

> Za to jest naklejka z nie do koñca czytelnym numerem seryjnym, czyli

...czyli go praktycznie nie ma. Chyba, ¿e by³ wyszczególniony na fakturze
lub li¶cie kompletacyjnej, co ma³o prawdopodobne raczej jest. Aha, co na to
sprzedawca systemu? Ale za³o¿ê siê, ¿e ten towar by³ z (za przeproszeniem)
Allegro. Czyli i tak z systemem nie kupi³e¶.

> kto¶ kupi³ sprzêt i zap³aci³ za Windowsa. IMO jest to wszystko
> niesprawiedliwe i dzia³aj±ce na nasz± krzywdê. Postawione na g³owie.

No lito¶ci... ten sprzêt to piêcioletniego dzieciaka by³? Bo taka jeremiada
bardziej przystoi przedszkolakowi, któremu star³ siê obrazek z klocka.

> Bo po normalnym zakupie, aby co¶ to mieæ, trzeba siê zabezpieczyæ,

A owó¿. Cholera, ka¿dy teraz lata z komórk± wyposa¿on± w mniej lub bardziej
sensowny aparat, foc±c wszystko, co tylko siê nawinie. Co z problem cykn±æ
naklejkê? Lub w ostateczno¶ci spisaæ rêcznie, robi±c kopiê p³ytki lub obraz
systemu?

> bo zaraz to siê straci. Przy normalnym u¿ytkowaniu.

Linuks prawda. Tak sobie ogl±dam swoje netbooki, u¿ytkowane w sposób
wybitnie nienormalny oraz partiê poleasingowego z³omu - wszystkie naklejki
s± doskonale czytelne. Chyba, ¿e za "normalne u¿ytkowanie" uznamy tarcie
pumeksem. Bo te naklejki naprawde odporne s±. Mimo to mam zrobione ich
zdjêcia oraz dodatkowo kopie p³ytek z systemem z nabazgranym na obwolucie
kluczem.
Reasumuj±c - nie maj±c kopii systemu, nie ma mo¿liwo¶ci technicznych
wydobycia klucza. Pozostaje mêczenie naklejki (kardyna³ Riechelieu potrafi³
nawet popió³ zmusiæ do mówienia) lub sprzedawcy. Albo kupiæ wreszcie system.
B±d¼ ukra¶æ.

JoteR