Re: nr seryjny z naklejki i instalacja WinXp

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 27 Nov 2011 - 11:47:51 MET

> Musiałem przeinstalować Win Xp na laptopie, który prawdopodobnie był
> zainstalowany fabrycznie. Żadnych płyt nie mam do niego.Win Xp zainstalowałem
> z cd kupionym do innego kompa. Wpisując nr seryjny (na laptopie jest naklejka
> z nim), Win nie chce go przyjąć. Co jest nie tak i jak mogę zainstalować Win w
> takiej sytuacji?

Miałem identyczną sytuację. Rozwiązanie jest proste - zainstaluj z kluczem,
który będzie przyjęty (czyli tym od innego kompa), następnie zmień w systemie
klucz na swój (ten z naklejki na laptopie). Jeśli wtedy wystąpi problem z
aktywacją (u mnie wystąpił), dzwonisz na infolinię M$ i robisz aktywację przez
telefon.

Daj znać, czy się udało.

latet