Re: IRQ Not Less Or Equal.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 26 Nov 2011 - 22:26:49 MET

"_THX." napisał:

> Inna sprawa, że oryginalny CD mam z SP2 (i wtedy od cholery czasu potrzeba
> na
> dociąganie uaktualnień), a na "zorganizowanym" CD z SP3 znów "od nowości"
> może coś siedzieć.

Samo SP3 to kilkanaście minut, zwłaszcza jeśli dociągniesz je sobie "z
ręki".
Dopiero później się robią schody: 106 poprawek krytycznych na dzień dobry, a
potem uaktualnienia do tych poprawek, serwispacki do uaktualnień i poprawki
do serwispacków - burdel na kółkach, zwłaszcza jeśli robi się łatanie
niestandardowe. Tak więc lepiej instaluj z oryginalnego CD, bo zysk z tej
akurat (SP3) oszczędności czasu jest niewielki w porównaniu z dalszym
łataniem, tym bardziej, że system stawiany z płytki XP SP3 może nie przyjąć
twojego klucza z XP SP2 (AFAIR dotyczy to wersji Professional).

JoteR