Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Marcin N <marcin5.usun_at_wykasuj.onet.pl>
Data: Sat 26 Nov 2011 - 20:44:01 MET

W dniu 2011-11-22 23:00, Radosław Sokół pisze:

> Ja Thunderbirda używam prawie od początku jego istnienia i
> nie mam problemów z jego wydajnością czy stabilnością -- ale
> zwracam dużą uwagę, by nigdy foldery pocztowe ani grupy dy-
> skusyjne nie były zbytnio przeładowane.

To mam pytanie do fachowca.

TH używam od jakiegoś miesiąca. Ze dwa tygodnie temu mi się
aktualizował, po czym szlag trafił wszystkie grupy dyskusyjne.
Jakoś udało mi się to naprawić - od nowa definiując konto newsowe.

Niestety nie mogę subskrybować grupy p.m.samochody. Tylko tej jednej.
Zapisać się do niej mogę, ale nie widać żadnych postów.

Poradź, jak to naprawić.