Re: nr seryjny z naklejki i instalacja WinXp

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Sat 26 Nov 2011 - 18:02:14 MET

Dnia Sat, 26 Nov 2011 16:01:12 +0000, nolina napisał(a):

> Musiałem przeinstalować Win Xp na laptopie, który prawdopodobnie był
> zainstalowany fabrycznie. Żadnych płyt nie mam do niego.Win Xp
> zainstalowałem z cd kupionym do innego kompa. Wpisując nr seryjny (na
> laptopie jest naklejka z nim), Win nie chce go przyjąć. Co jest nie tak
> i jak mogę zainstalować Win w takiej sytuacji?

PĹ‚ytki z instalacyjne windows OEM "duĹĽego producenta" majÄ… inny zakres
numerów niż płytki "małego producenta". Możesz zainstalować z partycji
recovery albo zgłosić się do producenta laptopa po płytkę instalacyjną.
Bywają producenci, którzy wysyłają za darmo, a bywają i tacy którym tzreba
sporo zapłacić.