Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Nov 2011 - 14:59:45 MET

1634Racine pisze:
> to od razu zrobmy takie malo powszechne założenie; bo wedle powszechnie
> przyjetych itp itd, to jesli program nie skreca w lewo, albo skreca
> tylko w poniedzialki, to znaczy, że jest funkcjonalnie zawodny, a nie
> niestabilny.

Jeśli działa tak jak go napisano. To jeśli robi to zawsze tak samo dla
mnie jest stabilny.
Napisz że jest mało funkcjonalny, za mało rozbudowany, brakuje Ci tego,
tego i tego a nie używasz słowa "niestabilny". Ludzie czytają i na takie
słowo od razu na dzień dobry skreślają bo nie chcą tracić poczty i się
denerwować zwisamy-restartami.
U mnie TH zainstalowany razem z systemem 2-3 lata temu nadal działa mimo
aktualizacji i tryliona postów i "emaili" jakie "zmięlił" :-) I nie
piszę tu o farcie na jednym kompie tylko o kilku z różnymi
konfiguracjami sprzętowymi i systemowymi.
Zwykły Kowalski (dla którego został stworzony) nie musi specjalnie o
niego dbać i DZIAŁA. Jednyne co zawsze ustawiam to usuwanie postów
starszych niż 30 dni. (taki nawyk :-) )