Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 23:21:00 MET

On 22/11/2011 10:09 PM, Piotr M wrote:

> Czyli co robisz?

Podlacze sie bo tez mam thunderbirda od zawsze.
No co do poczty, to wszystko co mozliwe ustawilem na IMAP a newsy w
zakladce synchronization & Storage poustawialem na usuwanie po kilku
dniach. Jak cos potrzebuje to sobie w googlach znajde. Nawet listy grup nie
sciagnalem kompletnej, bo po co. Wystarczy nie aktualizowac i w razie
potrzeby recznie nazwe grupy wkleic. Ostatnio downgrade zrobilem
Thunderbirda do 3.1 i na starym laptopie smiga jak pszczolka. ;)
Mam aktualnie 18 kont email w tym z 6 IMAP plus 2 serwery news i rss.

Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org     www.occupywallst.org