Re: SFC, System File Checker - który wpis wyłącza?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 21 Nov 2011 - 23:24:32 MET

Grzegorz Niemirowski in news:jaegqc$l8k$1@news.icpnet.pl
> Według Microsoftu ten drugi, przy czym nie ma żadnej wzmianki o tej
> dziwnej wartości (są 0-4).
> http://support.microsoft.com/kb/222473

czyli liczy sie pkt 2.
A co do tej dziwnej wartosci hex. Jest w sieci podpowiadana niejako z
rozpedu/zwyczajowo/papugowo, jako _permanentne_i_bezwarunkowe_ wylaczenie
sfc.
Bo w http://support.microsoft.com/kb/222473 moze to robic tylko "4", jesli
"bez okien podręcznych" oznacza bez warunkowosc i na stałe. Ciekawe czy
oznacza to wlasnie...