Re: xp mode

Autor: asad10 <asad10USUN_at_USUNgazeta.pl>
Data: Mon 21 Nov 2011 - 09:59:44 MET

Użytkownik "asad10" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Piotr Palusiński" napisał w wiadomości grup

In news:jaai5u$1i2$1@inews.gazeta.pl,
*asad10* <asad10USUN@USUNgazeta.pl> typed:
> System Windows 7 pro x64.
> Jakiś rok temu zainstalowałem Maszynę Wirtualną i XP Mode. Wszystko
> hulało. Dostępne były dyski (jako sieciowe), schowek, USB itd.
> Od pewnego czasu zniknęły narzędzia integracji, co utrudnia
> korzystanie.
> Próby zainstalowania narzędzi integracji kończą się niepowodzeniem.
> Niby
> instaluje.... w pewnym momencie następuje 'akcja powrót' i można
> kreatora tylko zamknąć.
> Zainstalowanie kolejnej (równoległej) maszyny wirtualnej niczego nie
> poprawia.
> [...]

Remove Windows XP Mode, virtual machines, or Windows Virtual PC
http://technet.microsoft.com/en-us/library/ee431673(WS.10).aspx

Dziękuję, dziś już nie będę próbował.
Pozdrawiam, Andrzej Sadowski

Po ponownym zainstalowaniu narzędzia integracji działają poprawnie.
Nie był jeszcze robiony update.

Pozdrawiam, Andrzej Sadowski