Samsung netbuk: wywalić PARTYCJĘ ODZYSKIWANIA

Autor: Adrian L <trzytrzytrzy_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Nov 2011 - 21:37:51 MET

ostatnio zakupiłem netbuka N150 i chcę powyrzucać z jego Windows7
niepotrzebne śmieci.
Pierwsze co i najważniejsze to
PARTYCJA ODZYSKIWANIA - pierwsze 20GB,
potem mamy 100MB partycji "SYSTEM",
a potem po 64GB partycje C: (z katalogiem Windows) i D: (na dane)

Chcę zrezygnować z tej 'partycji odzyskiwania' i przy pomocy EASEUS
Partition Master dokonać następujących rzeczy:
- skasować 'partycję odzyskiwania'
- zrobić kopię partycji C:
- przesunąć partycję SYSTEM i C: na sam początek HDD (szybciej sie
będzie uruchamiać) i ew. powiększyć partycję D:

Trochę nie znam bootlołdera w7/Visty ale wiem, że jak przesunę
partycje SYSTEM i C: to nic się nie uruchomi.
Jak temu zaradzić?