Re: Tunderbird 8 nie wyświetla postów z grup dyskusyjnych

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 13:45:57 MET

W dniu 14-11-2011 13:27, z pisze:

> Dzięki wielkie. Jakby jeszcze wywalić karty to by było git :-)

Też o tym myślałem bo okazuję się że nie korzystam z kart :)

A nie wiesz gdzie w wersji 8 podział się przełącznik folderów
(Wszystkie, Pogrupowane, Nieprzeczytane, Ulubione ostatnie)? Jak dobrze
pamiętam były takie strzałeczki prawo/lewo. Teraz muszę wchodzić za
każdym razem w Menu/Widok/Foldery..

--
Pozdrawiam, Piotr
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."