Re: Kopia zapasowa

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 01:17:15 MET

W dniu 2011-11-13 19:21, RL pisze:

> A wywalił Ci się kiedyś?

Raczej nie, ale usunęłam sobie plik assemble (bo mi się nie podobał)i
chyba od tego mi zaczął wyskakiwać komunikat, że mam nieoryginalny
system, a wczoraj sprawna mysz radiowa chciała działać, ale nie mogła.
Coś było nie tak ze sterownikiem od odbiornika na USB. Z inna myszą już
nie mogę pracować, więc po różnych próbach zdecydowałam o przywróceniu
systemu. No i kursorek myszki się ożywił :-)

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w