Re: Tunderbird 8 nie wyświetla postów z grup dyskusyjnych

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 12 Nov 2011 - 21:43:39 MET

W dniu 12-11-2011 21:31, z pisze:

> Z tego co pamiętam problem pojawił się w jakiejś poprawce do TB 2.
> Od tego czasu jest gorzej. Trzeba przestawiać ręcznie i żadne kombinacje
> w ustawieniach nic nie dawały.

Niestety. I tego nie rozumiem. Z programowego punktu widzenia tym
bardziej też. Czy to aż takie trudne?
Mam cicha nadzieję, że ktoś mądrzejszy tu się wypowie, W końcu TB to
drugi po 40tude klient usenet (mylę się?). A taka Opera co jest
przeglądarką, nie ma problemów z kodowaniem w jakimkolwiek przypadku.

> Czy w tym temacie jest TB 8 jakiś postęp.

Wiesz co? Jak dla mnie, a i nie ma na to uzasadnienia informatycznego,
trochę mniej krzaków jest, ale są nadal.

BTW.
To jest dla mnie przykład rzeczy niepojętej, jak Boga kocham.

--
Pozdrawiam, Piotr
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."