Re: Tunderbird 8 nie wyświetla postów z grup dyskusyjnych

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 09:20:43 MET

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:j9fr8u$ifs$1@news.onet.pl...

> niusy.onet.pl uruchomiłem pod koniec 2000r. Tak czy owak długo wytrzymały
> praktycznie bez zmian ;)

Ja nie odpalałem, może sporadycznie - ze względu na specyfikę używania
newsów i maili, potrzebowałem dedykowanego programu. Kilka razy zagościł
inny program, niż OE, z którym jestem najbardziej związany. Usiłowałem
zainstalować pod WINE, ale się nie odpalał... :) Nawet nie szukałem metod
obejścia... Chyba gdzieś koło końca wakacji przyuważyłem, że onetowa bramka
www-Usenet ma niebawem zniknąć. No i widać, wsiąkła. Tylko uważam, że Onet
poszkapił sprawę, bo powinna być na wywołanej stronie jasna i zwięzła
informacja, leżąca dłużej, niż przysłowiowe "trzy dni", o przyczynie, co się
stało, a nie niewiele mówiący komunikat o braku strony i ani be, ani me, ani
kiss my ass. I bujaj się teraz, czy ty coś porąbałeś, czy to awaria i
niedługo znów ruszy... Czy masz sobie darować...

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)