Re: poddaję się, gdzie galeria silverlight?

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 23:22:46 MET

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
news:j99eo2$jqu$1@dont-email.me...
> "kajus44" <kajus44@interia.pl> wrote in message
>
> http://photosynth.net

to coś działa wogóle? na stronie głównej takie cóś

An unknown error occurred:[Common_MethodFailed]
Argumenty:
Ciągi zasobów debugowania są niedostępne. Klucz i argumenty często
dostarczają wystarczającej ilości informacji do zdiagnozowania problemu.
Zobacz
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=106663&Version=8.0.60531.0&File=System.Windows.Browser.dll&Key=Common_MethodFailed
   w System.Windows.Browser.ScriptObject.SetProperty(String name, Object
value)
   w Microsoft.Photosynth.Diagnostic.MapsAnalyticsService.SetCookie(String
key, String value, String path, DateTime expiry)
Microsoft.Photosynth.Diagnostic.MapsAnalyticsService.UpdateSessionInfo()
   w Microsoft.Photosynth.Diagnostic.MapsAnalyticsService.Initialize()
   w Microsoft.Photosynth.Diagnostic.MapsAnalyticsService.Log(IDictionary`2
info)
   w Microsoft.Photosynth.Diagnostic.AnalyticsHelper.LogException(String
errorMessage)
Microsoft.Photosynth.ViewerWebApp.AppContainer.ShowUnhandledError(Exception
exception)
Microsoft.Photosynth.ViewerWebApp.App.<>c__DisplayClass1.<Application_UnhandledException>b__0()

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/