Re: Jak zablokować możliwość gry w Minecrafta?

Autor: Gil <gilboamountains_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 19:24:22 MET

Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał(a):

> Ja wcale nie chcÄ&#65533; dawaÄ&#65533; szlabanu. Moje dziecko ma limity czasowe i chcÄ&#65533;,
> Ĺźeby mogĹ&#65533;o samo je monitorowaÄ&#65533;. ...

Zauważyłem, że od Gimnazjum sposób spędzania wolnego czasu wieczorem polega na
tym, że to towarzystwo siedzi przed kompami z słuchawkami na uszach. Przed
oczami Minecraft, Skype w tle Hamachi. Razem odrabiają w kupie lekcje, potem
pograją. Ale cały czas muszą być on-line. Najlepiej jak najdłużej bo obciach
iść spać o 23. Być off to wielki wstyd bo wtedy wiadomo, że rodzice zabanowali
i konflikt gotowy. W tym wieku rodzice nie wygrają z grupa rówieśników.
Dlatego szukam sposobu aby ograniczyć tego Minecrafta a nie ograniczać dostępu
do neta. Liczę, że wtedy dziecko samo powie po tygodniu do rówieśników -
znudziło mi sie walenie tym młotem i nabijanie statów.
Sam wiem, że jak radykalnie odciąłem neta to nie było źle po tygodniu ale żal
pozostał i nie było to wyzdrowienie.