poddaję się, gdzie galeria silverlight?

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Nov 2011 - 21:03:24 MET

Witam.
jakieś dwa lata temu znalazłem strone Microsoftu, na której po wrzuceniu
zdjęć ichni program mielił je, mielił, mielił, i robił coś takiego jak w
google street view - taką wirtualna wycieczkę. Sam program dopasowywał
zdjęcia do siebie i wychodziły z tego świetne rzeczy. Wystarczyło się
zalgować i mieć zainstalowanego silverlighta.
No i teraz mam problem, bo zmieniłem w tym czasie dwa razy komputer w firmie
(a tam robiłem coś a la "wycieczkę po firmie"), w między czasie zapomniałem
o tej stronie i jakoś dwa (a może nawewet trzy) lata minęły. IPrzypomniałem
sobie o nij dzisiaj, i za chiny ludowe nie umiem tej strony znaleźć.
Spędziłem pół dnia na goglach, pamiętam tylko tyle że polecano tę stronę na
stonach idg, ale i tam nie znalazłem nic.
Czy ktoś może mi pomóc?