Re: Jak zablokować możliwość gry w Minecrafta?

Autor: Gil <gilboamountains_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 07 Nov 2011 - 12:55:51 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> 1) Jak śmiesz blokować granie w Minecrafta?!? ;)
> 2) Grać będzie można dalej -- offline. Tylko grę sieciową
    zablokujesz.
> 3) Blokuj port 25565/tcp.

OK. Dzieki za port. Już wprowadziłem
Ale jest jeszcze jeden problem bo jak widzę gra odbywa się w sieci wirtualnej
hamachi i nie wiem czy tu blokada przez port zadziała.

BTW. Nie jestem specjalnie złośliwy ale chodzi o to aby wszystko odbywało się
w rozsądnych granicach a nie każda wolna chwila życia przeznaczona na walenie
młotkiem w grze.