Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 13:35:41 MET

> Czy ktoś używa konto w onet.pl i mógłby
> podzielić się uwagami?

Testowałem ostatnio (dość pobieżnie) darmowe na Onet oraz na Interii. Chciałem
też na WP, ale nie jestem w stanie założyć tam konta (przy zakładaniu się jest
CAPCHA i matematyczna zagadka, tkórej nie jestem w stanie przejść (próbowalem ze
20 razy) pomimo piątki na maturze z matematyki). Chyba mają tam jakiś błąd, ale
jak to możliwe, że od wielu dni nie zwróciliby na to uwagi (że np. nikt nie
założył nowego konta?).

Konta na Onecie i Interii wyglądają bardzo podobnie. Ale zauważyłem 1 fajną
rzecz na korzysć interii - oddzielny folder "załączniki", gdzie widać zbiorczo
wszystkie załączniki (wysłane i odebrane). Wyobrażam sobie, że moze to być
czasem bardzo wygodne i pomocne.

latet