Re: za i przeciw instalacji w

Autor: nolina <nolina_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 13:48:40 MET

rs <no.address@no.spam.pl> napisał(a):

> niektore programy wymagaja (albo jest zalecane) ich instalacji w
> katalogu glownym C:
> jesli przechowuje sie dane generowane tym programem, w katalogu w
> ktorym zostal zainstalowny a nie np. c:\program\..., jest wieksza
> szansa, ze nazwy niektorych plikow wyskocza z dopuszczalnej ilosci
> znakow w sciezke dostepu do nich.=20

> nie wiem czy mozna mowic o sensie. to chyba zalezy wylacznie od
> upodoban samego uzytkownika. jesli woli miec programy zaintalowane na
> dysku np. P: to dla niego, moze to miec jakis sens. <rs>

Z waszych wywodów wynika że instalacja na innej partycjij niż w Program
Files, nie jest zbyt mocno umotywowana a mimo to chyba większość
użytkowników zakłada właśnie oddzielną partycję na instalacje programów.
Rozumiem że już założenie katalogów w Program Files i instalacja w nich nie
zaburzy sensu instalacji w Program Files?
Dzięki za dotychczasową dyskusję.Pzdr.