Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 23:17:25 MET

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:op.v36pxvyl13q3bq@piotr-komputer.home...
Dnia 30-10-2011 o 22:29:15 Araneus Diadematus <warchlak@chlewik.pl>
napisał(a):

> Użytkownik "Mario" <rrh62@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
>
> Toteż poważniejsze przesyłki między znajomymi walę przez inne konta

Jakiego typu maile są dla Ciebie te poważniejsze? Korzystam od kilku
dobrych lat tylko z Gmaila, dlatego mnie to zaciekawiło..

---------

Wiesz... treści ich i szczegółów raczej zdradzać nie będę, korespondenci
mogą sobie tego bardzo nie życzyć.
Powiem tylko tyle, że treści, które puszczone przez konto darnowe
niekoniecznie były by bezpieczne. Pocieszę - nic niezgodnego z prawem nie
przesyłam.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)