Re: CCleaner pytanie

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 20:20:40 MET

Piotr Palusiński wrote:

>In news:xn0hkzbv14ewt7000karamba@fqdn.goomisha.pl,
>goomish <gum12-bez.tego@gazeta.pl> typed:

>Ale to nie CCleaner z niego korzysta ;-)

Ja się tam nie znam, komputer czyszczę sobie sam :-).
Ale w linku do CCEnhancera, który wkleiłem wcześniej stoi "jak byk":
"The tool /CCEnhancer/ uses the winapp2.ini system *built into
CCleaner* to easily add new rules and definitions for programs".
Zresztą na tej samej stronie jest link do przykładowego winapp2.ini. I
są tam jakieś sekcje z nazwą programu i wpisami co i skąd ma być
usuwane. Stąd moja uwaga :).

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zenger