Suwaczek do zmiany jasności ekranu w laptopie

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 19:02:47 MET

Witam.

Macie szanowni Państwo może jakiś programik taki, co by służył jak
windowsowy suwaczek do zmiany jasności ekranu? Obsługiwany myszką. Z tego
windowsowego korzystam bardzo często i za każdym razem te klikanie w plan
zasilania, dopasowanie jasności i dopiero regulacja.. Marzy mi się taki na
pasku zadań :) albo najlepiej coś w rodzaju jakiego genialny w myszce, bez
którego już życia od dawna nie widzę.. NirSoft Volumouse
http://www.nirsoft.net/utils/volumouse.html Programik ma opcję tylko
Screen Brightness :/

Z góry dziękuję..

PS.
Wiem wiem, sprawę załatwiają skróty klawiszowe i laptopowe klawisze
funkcyjne, ale nie o to chodzi..

--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."